09 March 2009

羅氏理髮

有個小故事發生在這間樓梯口小店的。

小朋友: 唔制, 唔比肥佬剪, 要瘦佬剪。
婆婆: 去啦, 唔駛等咁耐, 即刻可以剪。(瘦佬有其他客人在等, 肥佬無)
小朋友: 唔制, 肥佬剪得太核突, 我要瘦佬剪。
婆婆: 去啦, 快D剪完我買xxx比你啦。(唔記得係用咩)

(重覆擾釀十至幾十分鐘, 小朋友終於屈服)

小朋友: (扁住咀) 好啦好啦,比肥佬剪啦。
肥佬: 我唔同你剪呀!!!
婆婆: (一臉尷尬) 係米呢,都話你麻煩... ...

故事發生在2x年前了, 我就是那個小朋友... 那應是我第一次知道「莫道你在選擇人, 人亦能選擇你」的。

聽說肥佬是老闆, 所以他串得起。那次之後, 我再沒有幫襯他們了。今晚返老家食飯, 經過這間鋪, 見到「瘦佬」還在, 突然想起這件事。食飯時提起這間店子, 家母話聽說肥佬過身了, 瘦的頂了間鋪。

上一代的社區確實親密很多, 好似「18樓c座」廣播劇般, 商鋪往往跟街坊建立感情, 街坊見面總會談天說地 (也可說三道四)。現在某些地方還有這份感覺的, 請好好珍惜。

4 comments:

  1. 俗語說"三歲定八十"
    這個執著的小孩現在長大了,依然是二十年前的那個執著小孩.. 執著他所堅持的美~~~
    不要誤會,我所說的"執著"沒有貶義..
    沒有當天的執著,大概也沒有今天的你了..
    希望你保持著這份堅持直到一百歲..

    ReplyDelete
  2. 最弊條O靚仔最後都係妥協... 真冇性格呢~

    ReplyDelete
  3. a coin has 2 sides ge, 妥協 could be a virtue, esp after all these years when 執著 gets you (me) to nowhere. ha.

    ReplyDelete
  4. yeah thats true! actually i think i was more "tough neck" when i was smaller...

    ReplyDelete